نوشته شده توسط : رضا محمدیان

 در سال 2012 میلادی مصادف بود با برگزاری المپیک که در شهر لندن برگزار شد و شعار المپیک در آن سال صلح در جهان نام گرفته بود . در ایران نیز مدال صلح المپیک توسط تیم نشانه ساز به سفارش کمیته ملی المپیک طراحی شده و با ظرافت و دقت بسیار بالا ساخته شد.

 ساخت مدال صلح المپیک۲۰۱۲ لندن با بهره گیری از تیم طراحی مجرب و  مدل سازی(کلیشه) فوق پیشرفته و دقیق که توسط این مجموعه در سه رنگ زرد، نقره و برنزی تولید شده است.

متریال (جنس) مواد استفاده شده در این مدال ها زاماک است و در سه مدل آبکاری طلا، نقره و برنز به تولید رسیده است. همچنین در این پروژه بند اختصاصی برای این مدال ها نیز توسط مجموعه تبلیغاتی نشانه ساز طراحی و ساخته شده است.

یکی از مهمترین عواملی که در قیمت نهایی یک مدال تاثیر اساسی و مستقیم دارد عبارت است از نوع طراحی و وزن مدال ، هرچه وزن مدال بیشتر باشد برای ساخت مدال از ماده اولیه بیشتری استفاده شده است وبالطبع قیمت آن افزایش می‌یابد. 



:: موضوعات مرتبط: مدال و شیلد , ,
:: برچسب‌ها: مدال، ساخت مدال ورزشی، قیمت مدال ورزشی، سفارش مدال ورزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

پنجمین دوره مسابقات جهانی واتر پلوآقایان از 24 لغایت 27 ماه می( سوم خرداد لغایت ششم خرداد) سال 2015 میلادی(1394شمسی) درایران- تهران در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد.

به گفته رییس فینا این مسابقات قرار بود با حضور 12 کشور ( 4 کشور از قاره آمریکا، 4 کشور از قاره آسیا،2 کشور ازقاره اروپا و 2 کشور از قاره آفریقا برگزار گردد.) و با توجه به استراتژی فینا(فدراسیون جهانی شنا) در اتخاذ سیاست‌های مربوط به رشته‌های آبی که اصل بر یکپارچگی، اتحاد و ایجاد فرصت و موقعیت یکسان برای تمام کشورهای عضو فینا استوار است. هدف از برگزاری مسابقات جهانی توسعه شنا فراهم کردن فرصتی مناسب برای دوازده کشور است،که بتوانند در فضایی عادلانه با تیم هایی در سطح خودشان رقابت کنند.

این مسابقات در نهایت با حضور10 کشور شامل اندونزی،اروگوئه، تونس،آذربایجان،کویت، مراکش،اتریش، مالت، گواتمالا و ایران برگزار گردید.

ساخت مدال ورزشی این مسابقات به سفارش فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی جمهوری اسلامی ، توسط شرکت تبلیغاتی نشانه سازبه شکلی زیبا طراحی و ساخته شد.

متریال (جنس) مواد استفاده شده درساخت این مدال ها از زاماک است و در سه مدل آبکاری طلا، نقره و برنز و برای اهداء به نفرات اول، دوم و سوم به تولید رسیده است.

لازم به ذکر است که اغلب مدال های ورزشی دارای ظاهری دایره ای شکل بوده و از جنس فلز ساخته می شوند که به واسطه یک بندیا روبان زیبا به گردن برگزیدگان مسابقات ورزشی و غیر ورزشی آویخته می شود.

مدال ورزشی دارای انواع دیگری نظیر شیلد( مدال جعبه ای) و مدالیوم ( مدالیون) است.



:: موضوعات مرتبط: مدال و شیلد , ,
:: برچسب‌ها: ساخت مدال ورزشی، قیمت مدال ورزشی، سفارش مدال ورزشی، مدال ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

شیلد که با نام مدال جعبه ای نیز شناخته میشود برای تجلیل از افراد استفاده می شود و  عموما  به برگزیدگان در جشنواره ها، المپیادهای علمی و ورزشی و مسابقات سازمانی اهدا می شود. علاوه بر جنبه معنوی و یادبود، معمولا شیلد ها نیز همانند مدال دارای ارزش مادی متریال اولیه نیز هستند. شیلد معمولا منقش به نشان سازمان ، جشنواره یا مسابقاتی است که این مدال برای برگزیده شدن فرد در آن به او اعطا شده است. شیلد نیز همانند مدال دارای ارزش تبلیغاتی بالایی نیز می‌باشد. دلیل این امر نگه داری و نمایش آن توسط دریافت کننده است. مدال جعبه‌ای معمولا از متریالی با ارزش مادی نسبتا بالا تولید می‌شود. متریال استفاده شده در ساخت شیلد مشابه مدال معمولا برنج، سرب، مس و فلزات مشابه است. در ساخت شیلد معمولا از آبکاری هایی نظیر سیاه قلم، برنج یا نقره استفاده می‌شود.

شیلد یادبود نود سالگی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی توسط گروه تخصصی نشانه ساز و به سفارش شرکت ملی نفت طراحی و اجرا شده است.جنس استفاده شده برای ساخت این مدال جعبه ای ، آلیاژ برنج می باشد که با آبکاری طلا مات و براق جلوه ای زیبا به این شیلد داده است. این مدال درون جعبه ای شکیل و ساخته شده از چوب و مخمل( قاب مدال) قرار داده می شود. در ضمن نحوه اتصال آن به صورت مگنتی و سوزنی است.



:: موضوعات مرتبط: مدال و شیلد , ,
:: برچسب‌ها: شیلد , مدال جعبه ای , ساخت شیلد , قیمت مدال جعبه ای , سفارش شیلد ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد